BR1M di DUN Subang Jaya

Saya menghargai pengalaman dan pembelajaran berharga sepanjang tempoh perkhidmatan permohonan BR1M baru-baru ini.

Walaupun ‘servis’ hanya merupakan salah satu aspek khidmat parti politik, saya mendapati ‘servis’ masih diperlukan oleh rakyat, terutamanya bagi mereka yang bukan dari golongan berpendapatan tinggi.

Amat dihargai ialah kerjasama, persefahaman dan komitmen dari team Pejabat Penyelaras BN DUN Subang Jaya dengan sokongan padu rakan-rakan komponen BN yang telah bersama-sama membawa ‘servis’ dengan ikhlas kepada pemohon-pemohon BR1M di Subang Jaya. Terimakasih!

.

Pantun klasik ini dihadiahkan kepada semua:

Dari daik pulang ke daik,
sehari-hari berkebun pisang;
Budi baik dibalas baik,
dalam hati dikenang orang.

.

Saksikan aksi-aksi menarik ketika sesi operasi kaunter BR1M sepanjang tempoh ‘servis’ team Pejabat Penyelaras BN DUN Subang Jaya di pautan Facebook saya:

http://on.fb.me/xbnT3A
http://on.fb.me/xllTSe
http://on.fb.me/zoCs1d
http://on.fb.me/yEBkuC

 

posted by: Admin

About Gan Meng Foo (颜明富)

Generation X-er for Malaysia: Yes to National Spirit, Acceptance, Social Justice

Posted on January 11, 2012, in Community, Malaysia, Politics, Social, Subang Jaya and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. Mdm. Yuen Swee Ling

    Good day,

    May I know, how do I know that I’m approved & where am I suppose to collect the voucher?

    Hope to hear from you soon.

  2. Rosli Bin Mohd Baki

    Selamat Petang En. Gan Meng Foo,
    Untuk makluman tuan, saya belum menerima BR1M. Apa kah tindakan yang perlu saya ambil. Terima kasih kerana sudi menolong.
    Rosli Bin Mohd Baki

  3. Rosli Bin Mohd Baki

    Salam 1 Malaysia En. Gan Meng Foo,

    Terima kasih daun keladi, kalau x dapat saya email lagi…:))
    No tel bimbit saya ialah 01x xxxxxxx.

  4. Rosnita binti Mohd. Ludin

    Salam 1Malaysia En. Gan Meng Foo,
    Saya telah mendapat bantuan BR1M dan sepatutnya saya menerima bantuan tersebut pada 1 & 2 mac yang lalu. Tetapi saya terlewat menerima surat tersebut, jadi dimanakah saya harus mendapatkan bantuan tersebut selepas tarikh yang ditetapkan.

    Terima kasih atas diatas bantuan dan keprihatinan anda.

    • Salam Puan Rosnita,

      Olehkerana saya sering bergerak on the ground, minta puan sila hubungi service center tel: 80819499 untuk informasi ataupun boleh direct call handphone saya di 012-3771499 / tinggalkan sms untuk membantu puan.

      Alamat kita di:
      Pusat Perkhidmatan BN DUN Subang Jaya (N31) / Bilik Gerakan Penyelaras BN DUN Subang Jaya
      21-3, Jalan USJ 1/1A, Pusat Perdagangan Regalia, 47620 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan
      Telephone/Fax: 03-80819499

      Terimakasih

      • Kes ibu saya sama seperti kes Puan Rosnita. Surat itu baru kami terima semalam, iaitu 5hb Mac. Saya telah dail no. tel. pusat perkhidmatan banyak kali sepanjang pagi ini tetapi tiada jawapan. Walau bagaimanapun, saya telah menghantar SMS kepada En Gan. Saya berharap encik dapat membalas secepat mungkin. Sekian, terima kasih.

      • Minta maaf Encik Yap, mungkin masa itu team pusat perkhidmatan keluar turun padang membuat servis masyarakat.

Leave a Reply

